форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; необхідно визначати рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовуючи підсумкове оцінювання.
вівторок, 27 листопада 2012 р.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; повинно будуватися навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; необхідно визначати рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовуючи підсумкове оцінювання.
форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; необхідно визначати рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовуючи підсумкове оцінювання.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар