пʼятницю, 23 листопада 2012 р.

Модуль7.Рефлексія

Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
     Важливо розуміти й усвідомлювати, які продукти створюють  учні та для чого вони їх створюють. Відповідями на питання, що створюють, як правило, є продукти або виступи, наприклад, публікації, презентації, звіти, доповіді та різного типу веб-сторінки.  Учні створюють ці продукти, спрямована на вирішення першочергових навчальних цілей проекту.  Можливо, для того щоб визначити нові навчальні цілі, про які я від самого початку не подумала.  Якщо самооцінка розвиває критичне мислення учнів, вона може стати принциповою звичкою, яка служить мета-когнітивним та мотиваційним цілям. Справжня мета-когнітивна робота починається тоді, коли учні розуміють значення компонентів певного розділу, намагаються тлумачити їх та застосувати їх у своїй роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар